fbpx

Splošni pogoji

 1. Splošno
Splošni pogoji spletne strani www.dolcevitaboutique.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

Z Dolce Vita Boutique (v nadaljevanju »ponudnik«) upravlja podjetje Dolce Vita Donna d.o.o. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani www.dolcevitaboutique.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

2. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene so jasno in nedvoumno določene in je razvidno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 2.1 Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti pristne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.
Ponudnik se trudi po najboljših močeh prikazati izdelke čim bolj realno. Kljub temu pa so možna manjša odstopanja barv.
Fotografije ne odražajo vedno dejanskega stanja blaga.

2.2 Uporaba fotografij spletne trgovine www.dolcevitaboutique.si je prepovedana brez predhodnega dovoljenja.

 

3. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Hvala za vaše naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba v obliki spletnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu so kopije na njegovo željo ali zahtevo na voljo. Kupoprodajno pogodbo oz. kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-poštni naslov.
Kupcu izdamo račun z razčlenjenimi stroški. Navodila, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno, poglejte v točki 6.
Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek v ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestranko zadovoljstvo.

 

4. Cene in način plačila
Vse cene v spletni trgovini www.dolcevitaboutique.si so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

4.1 Plačilo izbranega blaga je možno poravnati po predračunu z nakazilom na TRR ali po povzetju
:

  • prenos na TRR (po ponudbi oz. predračunu, podatke dobite ob naročilu)
  • plačilo preko položnice (spletno bančništvo, BN02 obrazec )
  • dostavni službi ob prevzemu paketa

Paket se odpošlje, ko prejmemo plačilo na naš TRR, ali odda naslednji delovni dan po prejetju naročila, če gre za plačilo po povzetju.
V primeru, da 3. dan od oddaje naročila ne nakažete denarja po predračunu na naš TRR račun, se naročilo stornira.

 4.2 Rok veljavnosti ponudbe
Ponudba velja do razprodaje zalog oziroma do dne objave novega cenika.

 

5. Postopek obveščanja o nakupu
1. Dolce vita boutique naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto “hvala za vaše naročilo”.

2. Obdelava naročila
Ponudnik pripravi in pošlje predračun. Na tej stopnji kupec prejme sporočilo “obdelava naročila”

3. Zaključeno naročilo.
Po prejetem plačilu ponudnik naročilo odpošlje. Kupec prejme elektronske sporočilo “zaključeno naročilo”.

 

6. Pravica do odstopa kupca od nakupa in vračilo blaga
Skladno z določbo 43.č. člena ZVPot, ima kupec pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko kupca bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona, Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Če kupec odstopi od pogodbe, mu bo ponudnik povrnil vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:
· pokvarljivega blaga,
· čevljev z umazanimi podplati ali drugače umazane oz. poškodovane;
· izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
· drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
· izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Dolce Vita Donna d.o.o.
Mokrice 9
1360 Vrhnika

Obrazec za vračilo blaga izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti dolcevitaboutique.si@gmail.com ali po pošti na naš naslov na obrazcu. Ko vračate artikel, morate priložiti kopijo računa.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

6.1 Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od naročila kupca.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Reklamacije blaga z obstoječo napako nam sporočite na dolcevitaboutique.si@gmail.com

 

7. Odgovornost ponudnika za stvarne napake
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna?
Skladno s 37. členom ZVPot je napaka stvarna, kadar:
· izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
· izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
· izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
· je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Izpolnjen obrazec za prijavo stvarne napake pošljite na mail dolcevitaboutique.si@gmail.com

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

37.a člen:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen:
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

8. Dostava in stroški dostave 
Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi, se odpremi še isti dan, najkasneje pa v treh delovnih dneh. Pakete dostavljamo preko Pošte Slovenije in dostavne službe GLS. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam dostavljalec pusti sporočilo in paket prevzamete na vaši pošti ali drugem prevzemnem mestu.
Pri plačilu po predračunu so stroški pošiljanja 1,99 €. Pri plačilu po povzetju pa 2,99 €.

 

9. Varovanje osebnih podatkov

Kupec dovoljuje, da ponudnik vodi, vzdržuje, združuje in obdeluje zbirko zbranih osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik zagotavlja, da bo zbrane podatke hranil in varoval na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam.

Ponudnik bo zbrane osebne podatke obdeloval za namene nakupa v Dolce Vita Boutique ter za druge namene, za katere je potrošnik podal svojo privolitev, ki velja do preklica.

Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi brez pridobitve pisne privolitve posameznika razen pogodbenim obdelovalcem, ki za ponudnika izvajajo podporo za obdelavo osebnih podatkov (dostavne službe, računovodstvo, gostovanje spletne strani).

V primeru, da potrošnik ne poda privolitve za druge namene obdelave njegovih osebnih podatkov (poleg namenov za naročilo oz. nakup v Dolce Vita Boutique), jo poda delno ali privolitev prekliče, lahko ponudnik takega kupca obvešča le v primerih in na načine, ki jih brez osebne privolitve dovoljuje veljavna zakonodaja glede neposrednega trženja (npr. splošno obveščanje, brez segmentiranja in profiliranja).

Kupci imajo glede osebnih podatkov, ki se nanašajo na njih, pravico do seznanitve, dopolnitve, popravka, omejitve obdelave, izbrisa, prenosljivosti in ugovora (vključno s pravico do pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu in sodnim varstvom pravic). Uveljavljanje svojih pravic lahko zahtevajo s pisno izjavo, poslano na elektronski naslov dolcevitaboutique.si@gmail.com. Privolitev k uporabi osebnih podatkov lahko kupec kadarkoli prekliče s pisno izjavo na navedeni elektronski naslov, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred preklicem le-te.

Upravljavec osebnih podatkov je ponudnik.

 9.1 Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Upravitelj www.dolcevitaboutique.si lahko podatke v anonimni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

 9.2 Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih www.dolcevitaboutique.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov.

 

10. Pritožbe in spori
Dolce Vita Donna d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec na ponudnika lahko obrne telefonsko na telefonsko številko 051 376 059 ali po elektronski pošti na dolcevitaboutique.si@gmail.com Pritožba se odda prek e-poštnega naslova dolcevitaboutique.si@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

10.1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Dolce Vita Donna d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Dolce Vita Donna d.o.o. na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Veliko prijetnih nakupov vam želimo.

posodobljeno 03.10.2017

Share This